Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare: Hotelul ,,Opal' este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Zona este pitoreasca, mai ales datorita reliefului spectaculos si a pozitionarii intre padurea Comorova si mare. Hotelurile din aceasta zona sunt inconjutare de spatii verzi ce asigura in timpul verii un aer placut si racoros, de acestea beneficiind si Hotel Opal by the sea***.

Cazare:
Spatiile de cazare au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca 19 mp (incluzand baia si balconul). Baia dispunde de cabina de dus, vas wc, chiuveta, oglinda, uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoarele LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii si o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura patrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. Camerele hotelului sunt dotate cu mini baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini frigidere si temperatura de racire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pastrarii de apa, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sanatatea in pericol, prin consumul produselor astfel pastrate. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.
Potrivit procedurilor de lucru ale hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza sa fie eliberate (check-out) in ziua respectiva.
Ora de incepere a zilei hoteliere 'check-in', este de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei 'check-out', categoric nu poate fi mai tarziu de ora 12.00.
Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18.00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12.00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului.Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dupa sedere si ora de check-out (ora 12.00) cazarea turistilor sositi (check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile. si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat. Decazarea (check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legatura cu ora sosirii dumneavoastra la hotelul nostru. ' Late check-out' si 'Early check-in' se pot organiza contra cost, anuntand departamentul de rezervari sau receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate.


Restaurant:
Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiunea pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07-02.09.2023 pentru mic dejun, pranz) iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc 'la farfurie' sau in regim 'a la carte', insa strict in limita bugetului alocat.Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.
Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore, conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.
Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baja bratarilor de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarul camerei ocupate.
Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.
turi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde.
Purtarea bratarii la inchietura mainii pe durata sejurului este obligatorie. In perioada de varf de sezon, numarul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastra, va rugam sa respectati 'regulile casei'. Stimati turisti, pentru a evita aglomerarea spatiului de servire a mesei, va rugam sa va lasati bagajele de mana sau alte obiecte de plaja (sacose, rucsacuri mari, colace, jucarii de plaja, saltele), la intrarea din zona turchinetilor, unde am amenajat o zona dedicata acestui lucru. In scopul evitarii aglomerarii spatiului de servire mesei si a contaminarii suprafetelor dezinfectate, va rugam sa nu intrati in incinta restaurantului cu carucioare. Spatiul interior de servire a mesei este prevazut cu baby seat. Va atragem atentia ca turchinetii nu permit accesul cu carucior, iar deteriorarea acestora poate cadea in raspunderea dvs.Micul dejun si pranzul se servesc in sistem bufet suedez. Din grija pentru sanatate si confortul dumneavoastra, pranzul se desfasoara pe serii, in functie de numarul etajului la care sunteti cazat (pentru a evita aglomerarea). Programul meselor il gasiti la receptie.Cina se poate servi in regim a la carte pe terasa. In acest sens, se poate achizitiona fisa cont, sau puteti plati contravaloarea mesei consumate direct la terasa, cu una din urmatoarele forme de plata: cash, credit sau room charge (situatie in care contravaloarea consumatiei va fi pusa pe camera in care sunteti cazat, iar turistul trebuie sa solicite si sa semneze bonul aferent). Programul il gasiti la receptie. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sanatatea dumneavoastra si poate atrage daunatori.

Conditii de comercializare si reduceri tarifare pentru familiile cu copii:

Tarifele pentru patul suplimentar:
- Pentru adultii insotiti de 2 copii, se achizitioneaz pat suplimentar, la costul de 60 lei/zi. - Patul suplimentar este optional pentru copii cu varsta de pana la 10 ani.
Pentru copii cu varsta peste 10 ani, se va achita pat suplimentar - 60 lei/zi.
Tarifele pentru serviciile de masa:
- Mic Dejun : 50 lei/persoana/zi;
- Pranz : 60 lei/persoan/zi.
Facilitti copii:
A. Mic dejun:
- Copii cu varste cuprinse intre 0 a 3 ani beneficiaz de gratuitate la masa;
- Copii cu varste cuprinse intre 4 a 12 ani achita 30 lei/zi;
- Copii cu varste peste 12 ani achita 50 lei/zi.
B. Pranz:
- Copii cu varste cuprinse intre 0 a 3 ani beneficiaz de gratuitate la masa;
- Copii cu varste cuprinse intre 4 a 12 ani achita 40 lei/zi;
- Copii cu varste peste 12 ani achita 60 lei/zi.

Alte info:
- lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizarea pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.
- parcarea gratuita a autoturismelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul 'primul venit- primul servit', potrivit locurilor libere. Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de la paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt inca locuri libere. Agentilor de la paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventualele pagube produs propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari. Recomandam sa se parchexe exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehiculului ridicat de organele abilitate.Ridicarea autoturismelor nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112. Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri).
- conexiunea internet wirelles este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.- membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii contitiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventualele nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna di
alogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC.
- locatia funtioneaza dupa standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3*. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati cu diferite probleme in incinta complexului, sa va adresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comnicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, complexul fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplaceri. Sugestiile sunt bine venite pentru a imbunatati de la an la an experienta in locatie!
- in incinta complexului au acces GRATUIT la Kids Club copii cu varste cuprinse intre 5 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la receptie. In lobby este situat spatiul Fun Room, un centru de distractii la care au acces contra cost (exceptie facand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complexul va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tatifele le gasiti la receptie.
- pentru siguranta copiilor dumneavastra, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu raspundem de siguranta copiilor dvs, in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta proprietatii sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe masura daunelor solicitate de proprietate.
- in scopul pastrarii in siguranta a bunurilor dvs de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani) va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pastrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel.
- accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine) prepupune achitarea 'Taxei pentru animal de companie', conform tarifelor. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aibe lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului.

Incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020











Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Locatie